|
A termelés- és a szolgáltatásszervezés alapelvei, kulcsai
A vevőközpontúság A vevői érték A termék/szolgáltatás piaci értéke A vevői igények teljesítése és a minőség megközelítése A versenyelőny forrásai A termékek élethossza A vállalkozások alapvető döntései A sikeres cégek jellemzői A nyereség tervezése A költségfedezeti diagram Költségfedezeti számítás A nemlineáris költségfedezeti diagramok Optimális termékösszetétel meghatározás A vállalkozás rendszerszemlélete A rendszer A vállalkozás mint gazdálkodási rendszer Termeléstervezés Gyártási rendszerek A gyártási rendszer megválasztásának alapvető szempontjai A gyártás megtervezésének lépései A minőségbiztosítás tervezése A környezetvédelem tervezése A munkavédelem tervezése Az üzemfenntartás, karbantartás tervezése A munkaerő tervezése |
A munkavégzésre fordítható idő tervezése
A gyártás alapvető dokumentációi A termelésirányítás A termelés programozása A termelés előkészítése A termelés operatív irányítása Készletgazdálkodás Az alvállalkozók, beszállítók irányítása Üzem- és munkaszervezési módszerek A racionalizálás, az átszervezés lépései Folyamatelemzés Műveletelemzés Mozdulatelemzés Időelemzés Munkanap fényképezés A szisztematikus problémamegoldás A szolgáltatások szervezése A szolgáltatások sajátosságai A szolgáltatások szervezésének alapelvei Költségcsökkentési módszerek A költségfajták szerinti elemzések A problémák, a veszteségek forrásai Szisztematikus veszteségfeltárás A hozzáadott érték arányának növelése Az értékelemzés Felhasznált irodalom |
E-mail: feherotto@t-online.hu
|